//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!.

Status : Kekadang hati kita tak semestinya akan dimiliki oleh orang yang menyayangi kita


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nyna Meoww

Kutuk ? Tak apa lah :)
Assalammualikum :)


Haii you olls ! wahh semangat sangat nyna hari ini . harhar kenapa kenapa ? Nyna pun taktau la , puasa je tiba tiba bersemangat kau .. wah kalah mak jemah . Hihi okay sebenarnya Nyna pelik dengan budak budak sekarang , bukan nak cakap apa . Ada je benda tak puas hati tuh kan ? Alaaa normal letuwww . Bak kata Byla Sunbae : biar lah diorang nak kutuk kita , Byla ada baca satu entry dia cakap , semakin ramai orang tak puas hati dengan kita , itu bermakna dia cemburu dengan kita . Ohh okay tapi Bylaaa . hmm entah la wok tapi ini apa pulak ? Huhu lolz :P


krik krik krik krik *bunyi cengkerik* okay bia pi lha depa nak cakap apo dekat cek . cek tauu cek bukan manusia sempurna na , tapi cek saba dengan perangai hangpa yang tak sudah sudah mendengki orang . hangpa pi la buad keja hangpa sanaa , cek tak kuaso nak layan dha . penat sungguh cek ni . amboi eh macam mana pulak bole terspeaking Penang pulak ni ? Lyssa Faizureen tengok confirm kena gelak hihi :P
okay tiada apa yang nak cakap . kalau korang tak puas hati takpa , Nyna redha dengan apa yang korang cakap . Mudah-mudahan Nyna boleh perbaiki diri Nyna sebaiknya okenggg ? *ambik kau kena dengan aku hehe* Manusia memang ramai yang jeles kan kan ? wahh begitu pulak ? hmm yang penting Allah sentiasa ada untuk kita . And hopefully korang bahagia dengan hidup korang yang tak sudah sudah berkata begituu . Beramal selalu :) Hihihi okay time nak bukaa ! yeayyy hehe Assalammualaikum sayangg :*